Skip to content

İADE & DEĞİŞİM POLİTİKASI

İade süresi ne kadar?
https://bmbsuaritma.com.tr” üzerinden satın aldığınız ürün veya ürünlerinizi, sipariş tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir mazeret bildirmeksizin  info@bmbsuaritma.com.tr adresimize e-posta yolu ile başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz.

İade ve değişim şartları nelerdir?

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
  • İptal ve iade için kargo ücreti alınan ürünlerde, sadece ürün bedeli ücreti müşteriye iade olur. Müşteriden tahsil edilen kargo ücreti müşteriye iade edilmez.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Ürünlerin koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ürünlerin muhtelif yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
  • İade edeceğiniz ürünün tüm iade nedenlerinde kargo ücreti müşteriye aittir. Yedek parça talepleriniz için mutlaka bizlerle irtibata geçiniz.
    Müşteri Hz: +90 532 111 6266

Ayıplı üründe nasıl bir yol izlenmelidir?

  • Ayıplı Ürün: Ürünün kullanım amacına ve ürün bilgilerinde belirtilen ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen üretim ve ürün nedenli durumlardır.
  • Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza ait olup, üyelik üzerinden form doldurarak tarafımıza gönderimini sağlayabilirsiniz.
  • Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
  • Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için +90 532 111 6266 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim?

  • Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz üyeliğiniz üzerinden “Siparişlerim” bölümünden “Sipariş detayı “ kısmından iptal edebilirsiniz.
  • Sipariş iptal işlemi “Sipariş Alındı” konumunda olan siparişler için geçerli olup siparişiniz “Hazırlanıyor” konumunda ise iptal edilememektedir.
  • Kargo tarafınıza ulaştıktan sonra üyelikten iade başvurusunu yaparak iade için gönderimini sağlayabilirsiniz.

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

  • Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
  • Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
  • Tüm kullanılmış ürünler: Satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır.
  • Kurulum yapılan mobilya ürünleri: Orjinal ambalajlı paketleri açıldığından ve sıfır ürün niteliğini kaybettiğinden dolayı ürün iadesi alınmamaktadır.

Aldığım ürünlerin iade / değişim sürecini nasıl başlatabilirim?

İade/değişim veya hasarlı/sorunlu parçanızın değişimi için, info@bmbsuaritma.com.tr  adresimize e-posta yolu ile yazılı olarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Yollamış olduğunuz iade veya değişim taleplerinde; ürünün durumunun tespiti için, ilgili ürüne ait detaylı fotoğraflar yer almalıdır. Uzman ekiplerimiz konuyu en kısa zamanda inceleyerek tarafınıza dönüş yapacaklardır.

Aldığım ürünlerde telefon ile iade işlemi yapabilir miyim?

Telefon ile iade işlemi alınmamaktadır. Tüm süreç yazılı mailiniz tarafımıza ulaştıktan sonra başlamaktadır.

Aldığım ürünlerde ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade talebiyle info@bmbsuaritma.com.tr‘a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

Teslimat ve fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

Siparişinizi henüz kargoya verilmediyse +90 532 111 6266 ‘den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 – 18:00 ) talebinizi iletebilirsiniz.